våra flickor :)

Nu tänkte vi lägga upp bilder på våra djur som vi har :D för alla intresserade som följer vår blogg.. ehe :D
för det är ju jättemånga ;D kunde varit det i alla fall :D

vi börjar med vovven :D detta är Akka, hon är finsk lapphund :D

hon är nästan alltid lika lycklig som på denna bilden Vackra vovven dåvaaa :D <3

Våran fina katt, Skårpan heter hon men det kallas hon sällan, det blir katten eller missen oftast ;)

hon ska föreställa bondkatt.. ehe.. vi tror att mamma bodkatt kanske inte gick och letade efter en pappa bondkatt.. tyvärr kissen :) Men hon är fin för det :D

kass bild med dålig fokus men det kommer finare :D

 

Jocke på bilden men jag har inte tagit något kort på Molly som är vårat marsvin.. detta är min gamla pojk, han blev 8 år gamal.. som man ser på bilden har han gråstarr, han var blind det sista året men han trivdes med livet, därför avlivade vi inte honom. Sen samma dag som detta kortet togs, 14 juli 2008 började han andas konstigt och han åt inte, nårga timmar senare, 21.20 ungefär dog han när jag hade honom i famnen, det var sorgligt, jag hade haft honom i 5 år.

Men dagen efter kom Molly i alla fall, hon är söt men Jocke-mannen är svår att ersätta.. :) hon är släthårig och fläckig :D

 

sen har vi inga fler djur :D Men vi är omgivna av vackra varelser som alla hästarna tillexempel :D


Kommentarer
Postat av: felicia <3

men katten är en norsk skogskatt xD<3

2010-11-06 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0