Passar på att vara aktiiiiv

nu tänkte jag länga ut några bilder som är "typiskt" migHästar- Porträtt    Jag älskar fota porträtt på hästar, ibland blir som som detta, helt vanligt och bland får man
Hästportträtt är min absoluta favorit!


Hästhoppning är också väldigt roligt, inget foto är det andra likt, jag gillar även att leka med vinkeln..
lägger ut mer foton på det någon gång!


Här har jag använt smältvattnet för att spegla motivet. ganska fin bild blev det då faktiskt.
naturbilder är alltid som finast när man använder årstidernas egenskaper!

likadant har jag gjort här, jag har använt mig av isen. Jag älskar verkligen speglingsbilder!


Sånnahär bilder gillar jag inte personligen.. speciellt inte denna eftersom det syns att det är ett "hafsigt" foto,
med det menar jag att jag hade velat ha mindre skärpa och kanske rakare horisont.


Katter är fina motiv, här har jag valt att kapa ganska mycket i bilden, men jag tycker inte att huvudmotivet
är katten i sig utan i detta fall hennes aktivitet.


Här är ett kvällsfoto, jag gillar ta bilder med kontrast, att man bara ser siluetten gör den mystiskt och vacker
sen har vi använt stjärnan i motivet vilket gör bilden lite rolig faktiskt och bilden har en annan mening :D

Det var lite av mina verk :D

Kommentarer
Postat av: janet

Wow, jättefina bilder!

2010-11-05 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0